Birmingham ozdoba Anglii.
Birminghamto jedno z największych jak równiez z największychmiast Wielkiej Brytanii. Miasto posiada piękne uroki, które są nazywane kamieniami świata, wspaniałe krajobrazy, różnorodne muzea między innymi muzeum czekolady, a także parki i rezerwaty, które sa przepiekne. Birmingham corocznie odwiedza 30 milionów turystów turystów. Birmingham jest doskonałym miastem. Jest to miejsce równoważące się praktycznie we wszystkim.Można zwiedzac tu stare dzielnice, oraz bardzo nowoczesne ośrodki handlowe i kulturalne. Po udanym dłuzszym spacerze można odpocząć w jednym z licznych parków. Miasto posiada obecnie 6 milionów drzew, które sa skupione w parkach, oraz na skwerach. Największym z nich jest Sutton, zajmujący powierzchnie 970 hektarów. znajduje się tu równiez rezerwat przyrody który jest największy na całym świecie znajdujący się w obrębie miasta, oraz Muzeum Dzielnicy Jubilerów.
More Stories
Karta EKUZ czy ubezpieczenie turystyczne.
Kiedy planujemy wyjechać na urlop z biurem podróży zwykle jest to związane z obowiązkowym podstawowym ubezpieczeniem. Jesli chcemy wyjechać za...
Wielka Brytania czyli riwiera.
Wielka Brytania jjest krainą, która zatyka dech w piersiach, która posiada niesamowite krajobrazy, wspaniałe zabytki, oraz przepiekną architekturę i tradycję...
Bezpieczeństwo w podróży jest najważniejsze.
Poza bardzo atrakcyjnymi ofertami wycieczkowymi biura podrózy mają do zaoferowania również swoim klientom możliwość wykupienia ubezpieczenia podróżnego. Turyści w ostatnich...
Kraków miastem skarbów.
Kraków jest miastem, który zna każdy z nas. Kraków jest rozsławiony wśród turystów z zagranicy. Liczba obcokrajowców obcokrajowców, którzy spędzają...
Kraków miastem skarbów.
Kraków jest miastem, który zna każdy z nas. Kraków został rozsławiony także wśród turystów z zagranicy. Liczba obcokrajowców przybywających do...
Infobroker turystyczny ciekawym zawodem.
Infobroker zajmuje się wyszukiwaniem i udostępnianiem informacji na zlecenie został nazwany zawodem przyszłości. Dzieje się tak z powodu popularności, a...